Tusen Gånger Om

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår men efter jag hade skrivit klart inlägget så åt jag pankakor och sen så pluggade jag hela kvällen så jag var inte på datorn mer på hela kvällen. Men nu så berättar vi om hur denna dagen har sätt ut istället. Först så började vi med Spanska och då översätte jag klart och sen hade vi syslöjd 2 timmar och sen hade vi lunch, Svenska och sist hade vi Historia. Efter skolan gick jag hem och packade först upp skolväskan och sen gick jag och kollade på Madicken med lillasyster och sen gick jag upp och packade gympa påsen och sen hoppade jag i duschen och sen gick jag ner och satt mig här. Jag tror inte att det blir jätte mycket bloggning idag heller för att jag ska vara barnvakt men jag ska alla fall försöka klämma in två inlägg. Ett med dagens outfit och ett med ett annat. Innan jag ska vara barnvakt ska jag ha lagt in dagens outfit. Jag ska bara hämta sladden och sen är det bara att ladda upp bilden här på datorn. Men nu ska jag äta min Marabou Mjölk Choklad så vi hörs sen mina fina bloggläsare.

/Julia ♥



Jag målade mina naglar i söndags också men jag tog bort det efter ett tag för det blev inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0