Tova & Wilma

Åt mat innan som sagt och det var riktigt gott. Blev sugen på något salt så tog cyklen och cyklade ner till Konsum och köpte en påse med salta karameller mumsigt. Snart så tror jag att Tova och Wilma kommer hit ska skriva till dom och fråga när dom kommer efter detta inlägget. Har redan läst allas bloggar men det är inte så många som har bloggat så alla som ser detta logga in på blogg.se eller den sidan ni loggar in på och blogga jätte mycket för jag har ingeting att göra och det är alltid roligt att läsa andras bloggar. Jag ska fråga Tova och Wilma sen ifall vi ska spela monopol sen men kredit kort för det är jag väldigt sugen på att spela och sen får vi se vad kvällen erbjuder det kanske händer något annat roligt som vi vill göra. Men nu ska jag skriva ett sms till dom eller jag ringer till dom istället för det är mycket enklare att prata då tycker jag hihi.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0