Till Jossan Vid 19.00!

Innan så var jag och min lillasyster Tyra ute och gick och det var riktigt skönt att få frisk luft men sen så kom solen fram och jag hade tagit på mig mössa och uggs och jacka och allt så när jag kom hem la jag mig bara på soffan och log och kollade på MTV och var helt svettig. Sen så åt jag mat och sen så gick jag och Tyra upp och badade i en timme ungefär och sen gick jag och kollade på Tv:e igen på MTV och då var det Crips och så åt jag några djungel vrål till det också, mumsigt. Men nu ska jag äta vanilj glass med hallon och blåbärs sås. Så hörs vi sen efter mitt goda mellanmål. Hoppas att ni har haft en bra eftermiddag.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0