Sverige - Holland

Nu så har jag läst klart biologin så nu kan jag allt som jag tror kommer att komma upp på provet så jag ska bara läsa i biologin boken lite mer sen innan jag ska gå och lägga mig och sova. Tog nyss på mig pyjamas och fixade mig för kvällen och så och sen gick jag ner och satt på datorn och läste allas bloggar och samtidigt kollade jag på tv:en och då var det Sverige - Holland och nu får vi hålla tummarna på att Sveriga vinner. Nu så har allt mitt nagellack gått bort så i skolan hade bara några fingrar med nagellack gått bort så jag tog bort allt så nu är dom helt vanliga igen men efter jag har kommit hem från Danmark ska jag måla dom igen. Imorgon har vi sov morgon till 08.45 och jag funderar över när jag ska gå upp men det skriver jag imorgon när jag vet. Det bli nog inte att åka till Växjö imorgon för Mamma måste vara hemma med Tyra så jag får ta min gamla mys-dress som jag har hemma men det gör inte så mycket. Så det blir inte att åka till Bupp heller med jag ska be Mamma att ringa till Amanda och säga att jag kan komma nästa vecka på Onsdagen istället. Men nu så ska jag kolla videre på Sverige - Holland. Skriver imorgon hur resultatet blev. Just nu står det 1-0 till Holland *suck*

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0