Spanska Glosor

Kom hem från Mamma för en timme sedan ungefär och när jag kom hem tog jag först av mig mina ytterkläder sen så gick jag och pluggade på Spanska Glosorna så nu kan jag dom och så kan jag alla Minns Du Frågorna i historian också. Sen så kollade jag lite på tv:e och sen så gick jag och valde kläder till morgon dagen och så tog jag på mig mjukis kläder också och sen så gick jag och kollade på Vem Vet Mest? lite gran och sen så gick jag och satt mig här och ska snart gå och varma mig en kopp med vanilj teé och sen gå och sätta mig i soffan och kolla på Halv Åtta Hos Mig. Men ifall jag ska hinna kolla på Halv Åtta Hos Mig från början och hinna varma mitt teé så måste jag gå nu så vi hörs sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0