Snön Är Här = HAPPY FACE

Good Morning(L)

Steg upp vid 06.20 och gick upp och bäddade sängen och fixade i ordning i mitt rum lite och gick sedan och fixade i ordning mig själv tog på lite kläder, sminkade mig och plattade håret och gick sedan och satt mig här och läste allas bloggar men nu läser jag bara 17/18 bloggar för det är en som har tagit bort sin men det gör inte så mycket för hon bloggade inte så mycket ändå. Nu så har snön fallit från himmelen till våra tak och vägar men mina vinter skor är hemma hos Mamma så jag kommer förmodligen att bli blöt men jag ska undvika att gå där det är blött. Men uggs tål även inte så mycket vatten men Mamma har sprutat med någon sak så dom ska hålla lite vatten i alla fall. Men egentligen bodde dom hålla vatten ifall det är vinterskor men det gör dom icke, men dom är i alla fall varma och snygga. Som ni såg igår på bloggen så ska Mamma och jag åka till Kosta på Lördag. Skulle egentligen åka in till Växjö men när Mamma frågade ifall jag ville åka till Kosta med henne så ville jag hellre göra det för det finns så mycket på kosta. Jag ska köpa: En mössa (Och ifall jag inte hittar någon ska jag nog köpa den som jag såg på http://Jankyard.se), smink, strumpor, vantar, halsduk, lite smycken och ett par jeans. Lite stor shopping blir det och det som jag köpte kommer att komma upp här på bloggen sen. Men nu ska jag logga in på Facebook så vi hörs sen efter jag kommit hem från skolan.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0