Snart Är Jag Som Är Kung

Kvällen igår var alldeles underbar med härliga männsikor och otroligt mycket skratt. Det var ett tag sen man hade ett sådant skratt anfall. Vid 00.00 så åt vi marängswich eller hur det stavas och sjöng för Wilma för då blev hon en 13 årig tjej så grattis söta Wilma. Vi somnade nog vid halv 3 tiden men egentligen vid halv 2 eftersom inatt så skulle man ju ställa tillbaka en timma. Idag så har vi hunnit med att, kolla på Mr.Bean, sjungit Singstar, spelat Super Mario och haft det über mysigt jag älskar er hoppas att ni reda visste det. Har nyss kommit hem från mamma. Har varit där uppe och fikat på nybakta bullar och mjölk riktigt gott. Ikväll vet jag inte vad som händer bara att jag måste plugga på Samhälls-provet och även är det höst lov men jag måste plugga ändå för det är en hel del att ta in i huvudet. Men nu plingade det till i mobilen så vi hörs.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0