Sista Inlägget För 13/10

Nu så har jag och Mamma kollat klart på Halv Åtta Hos Mig och hon fick 20 poäng som var idag. Men jag har inte följt sen i Måndags denna veckan så det var inte så roligt att kolla och så var det inte några roliga deltagare denna veckan heller, tycker i alla fall inte jag. Ska snart gå upp och ta på mig pyjamas och fixa mig för kvällen och sen ska jag gå och kolla ifall det är någon bra film som går på tv:en och sen så ska jag somna för jag ska upp redan vid 06.00 imorgon så då gäller det att vara pigg. Men jag kommer nog att sova i bilen imorgon men först på morgonen ska jag kolla på Sex And The City sen får jag sova vidare. Ifall det inte kommer att komma upp något inlägg imorgon så kommer jag att blogga ett eller två inlägg på kvällen när vi har kommit fram och jag ska ta många bilder. Men nu ska jag gå och klä på mig min pyjamas sen ska jag koka lite vatten och göra mig en kopp med vanilj teé. För jag känner att jag börjar få ont i halsen igen och det vill jag verkligen inte så jag ska göra allt för att jag ska hålla den normal så jag ska dricka vanilj teé hela kvällarna i Danmark och så ska Julia, Jossan och jag dricka varm choklad mjölk också. Hur mysigt kommer inte detta att bli på en skala till 1-10? Jo, 1000. Hoppas att ni har haft en kanon bra dag så hörs vi nog imorgon kära bloggläsare.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0