SAMHÄLL

God Morgon! :}

Vaknade av väckarklockan vid 07.10 idag och gick upp och började fixa mig i ordning för den sista dagen för mig i skolan denna veckan. Ska snart gå och äta lite frukost och sen ska jag ta cyklen och cykla till skolan. Idag kommer vi att börja med Samhäll och sen vet jag inte riktigt Matte tror jag och sen har vi idrott och sista timmen har vi biologi provet. Håll tummarna för mig att jag klarar provet nu. Det blir inte att åka till Växjö idag för Mamma måste vara hemma och ta hand om Tyra för hon är sjuk men det gör inte så mycket för jag har en hel del annat att göra än att åka in till Växjö, t.ex: Packa, åka hem till Pappa och hämta lite saker, städa, välja kläder tills morgon dagen, ha mini spa och fixa och dona. Men nu måste jag äta lite frukost. Vi hörs efter skolan sen efter jag har kommit hem och packat upp skolväskan och gympa påsen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0