Robinson

Sitter just nu och kollar på Robinson och jag hejar på Bowanga tror jag att det stavas och dom vann Robinson tävlingen riktigt bra. Innan så läste jag i Fysik boken och jag har en hel del kvar att lära mig Jag kan inte så mycket men jag kan lite men ifall jag bara pluggar på det så kommer det nog in i huvudet någon gång. Kollade på Halv Åtta Hos Mig innan också och Inger vann och det tyckte jag var bra för hon "hejade" jag på. Gick sedan och tog på mig pyjamas och fixade mig lite och ska snart gå och göra mig en kopp med vanilj teé och sätta mig och läsa i Svenska boken om Djupläsning, Sökläsning och Översiktsläsning. Sen ska jag krypa under täcket och sova. Men innan jag stänger ögonen ska jag ha hunnit att ändra Alarmljud för jag har Love Story nu och den har jag haft i ett år nu ungefär och den är så jobbig att vakna till nu så jag tror jag ska byta till antingen till: When I Look At You eller You Belong Whit Me vilken tycker ni jag ska ta? Men detta får bli det sista inlägget för idag för jag orkar inte vara på datorn mera för idag så vi hörs imorgon.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0