Pluggar Veckan´s Ord!

Innan så duschade jag och sen så cyklade jag upp till Mamma men Mamma var inte hemma för sen när jag kom hem igen kom jag på att hon var på utbildning. Men jag får åka upp imorgon och lämna det jag hade gjort till lilla Tyra. Sen när jag kom hem pratade jag med Mamma i telefonen sen så rensade jag mitt nattusbord och sen så gick jag och pluggade på Veckan´s ord och just nu sitter jag och bloggar och ska snart plugga vidare. Nästa vecka har vi två prov, ett i Fysik och ett i Matte, fysiken tror jag att jag klarar men jag har lite svårt för Matte men jag kan en hel del men när det kommer till svåra uppgifter så kan jag det inte. Men bara jag över så kommer det nog att gå bra, får vi hoppas. Vi har Matte imorgon så jag ska fråga Maria som våran mattelärare heter imorgon ifall jag inte kan och så. Men nu ska jag be att Pappa ska förhöra mig på veckan´s ord så vi hörs.
/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0