Pluggade Biologi Hela Kvällen Lång!

God Morgon Bloggen(L)

Först vill jag säga förlåt för den dåliga uppdateringen igår men efter jag hade duschat och ätit mat så satt jag mig i soffan och pluggade på biologin och sen när jag kollade på klockan var den 21.40 så då gick jag och borstade mina tänder och fixade mig i ordning för kvällen och sen så gick jag och la mig och läste två blad i biologi boken och så läste jag på pappret och sen så somnade jag. Så förlåt för den dåliga uppdateringen men jag vet inte ifall den bli bättre idag men det blir i alla fall 5-6 inlägg i alla fall. Steg upp vid 06.20 och fixade mig i ordning och bäddade sängen och så, gick sedan ner och laddade upp min outfit på datorn och sen så läste jag allas bloggar och sen loggade jag in på min. Ska snart gå och äta frukost. Vanilj teé och ostmackor. Men jag skriver sen efter jag har kommit hem från skolan. Have A Nice Day!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0