PLUGGA

Skolan idag gick väldigt snabbt, först hade vi Samhäll och då skrev vi klart allt som vi skulle så det är skönt att det är klart, sen hade vi Matte och då jobbade jag och Johanna 24 tal och sen hade vi Idrott och då var det Team Work men vi fick inte ha idrott så länge för att vi skulle ha Fadder Träff eller någoting så vi fick bara ha i 25 minuter *suck* och jag som var så sugen på att ha idrott, men på Fredag har vi det igen. Fadder träffen var väl rättså rolig, vi fick sluta en halv timme innan så då gick jag hem och packade upp skolväskan och fixade till mig lite gran innan vi skulle till Vetlanda och sen vid 14.00 kom Mamma och hämtade oss och så åkte vi in till Vetlanda och hämtade våra legetimation och jag blev väldigt nöjd med mitt. Sen så skulle Mamma in till någon affär och då gick jag in på H&M och köpte ett Graffiti Nails och sen åkte vi till Ö&B och då köpte jag ett Läppsyl för det behöver jag nu till vintern. Och sen åkte vi till Mc´donalds och jag köpte en blåbärs och vanilj paj Mums! och sen åkte vi hem och lämnade min bror och så åkte jag och Mamma till Tempo och hämtade en paket till mig och där i var det två tröjor till mig och dom ha jag redan visat och hoppas att ni tyckte dom var fina. Men nu ska jag plugga och fixa i ordnining tills imorgon. Vi hörs sen blogg läsare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0