Plugga, Plugga, Plugga

Efter jag kommit hem från skolan satt jag mig och kollade på Wallander Prästen och åt min mjölk choklad och drack multivitamin juice riktigt mysigt och skönt att bara sitta och ta det lugnt ett tag. Efter jag kollat klart på filmen så pluggade jag på Fysiken och sen så övade jag på Veckan's ord och sen så gick jag ner och satt mig här och läste allas bloggar och sen så loggade jag in på min blogg. Snart ska jag äta köttfärs soppa och ost mackor och sen ska jag gå upp och läsa alla sidor i fysiken och öva på matten och sen ska jag kolla på tv:e och chilla lite gran och sen får det bli att gå och lägga sig tidigt för att vara pigg till morgon dagen. Men nu så ska jag göra en "Svar På Tal" så vi hörs om några minuter.

/Julia ♥



Domma hjälper om man har ont i halsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0