PLUGGA FYSIK

Nu så har jag nyss ätit mat och ska snart sätta mig i soffan och plugga till Fysik provet som är nästa vecka. Innan så duschade jag och tvättade mitt hår och gjorde mig ren och fräsch och gick sedan och satt mig här framför datorn. Skolan var rättså rolig idag hade Fysik, Spanska, Svenska, Matte och Samhäll så det har gått väldigt snabbt idag. Sen när klockan blev 15.00 gick jag hem och packade upp skolväskan och så packade jag gympa påsen och så packade jag till Mamma också och sen så hoppas jag in i duschen. Sen efter duschen gick jag och satt mig här och läste bloggar och la upp lite bilder här på bloggen och sen så gick jag och åt mat och nu sitter jag här igen och ska snart släppa mig från datorn och gå och göra något vettigare som satt PLUGGA häcken av mig på fysik provet. Vi har det till nästa vecka och den veckan har vi Matte prov också som jag sa igår. Sen efter Höstlovet har vi Samhälls prov sen efter den veckan har vi Svenska prov och sen ska vi ha ett förhör på Samhäll igen och sen så ska vi ha ett Geografi prov också. Mycket pluggning blir det så domma 4 veckorna ska jag vara en Plugghäst och sitta hemma och plugga, plugga & plugga. Men nu ska jag som sagt gå och plugga så vi hörs sen efter jag har någoting intressant att berätta om.

/Julia ♥



DU ÄR SÅ BRA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0