Pigg & Glad Idag!

God Morgon

Steg upp vid 07.00 och gick upp och bäddade sängen och fixade mig i ordning och så tog jag kort på min outfit också. Sitter just nu och dricker vanilj teé och varmer min hals. Idag har vi ju Sov Morgon så jag ska gå till skolan vid tjugo över åtta så kommer den första lektionen börja vid 08.45. Ska snart göra mig lite frukost och sen kommer jag nog att sätta mig framför tv:en och kolla ifall det är någoting bra som man kan kolla på innan man ska gå iväg till skolan. Längtar tills idrotten är idag för vi har Team Work och det är riktigt kul och så är jag jätte sugen på att ha idrott. Efter skolan kommer jag inte kunna blogga direkt för jag ska som sagt till Vetlanda och hämta mitt legetimation så jag bloggar sen efter jag har kommit hem och fixat och så. Men nu ska jag lägga i två bröd i bröd rosten så vi hörs efter Vetlanda.

/Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0