PEACE♣

Förlåt för att jag inte bloggade efter jag hade duschat men jag var verkligen inte sugen på att sätta mig framför datorn så jag frågade pappa ifall han kunde köra mig till Konsum så jag kunde köpa lite godis till kvällen och det blev en Riesen påse och en ask med söta bjönar mums. Så när jag kom hem satt jag mig framför tv:en och kollade på Room Raiders på MTV och åt asken med dom söta björnarna i och drack ett glas med coca cola. Sen så åt vi lite mat och det var: Kött, klyftpotatis och gräddsås mumsigt vare och så kollade vi på Vem Vet Mest? och så läste jag mig Frida-Tidning och sms:ade med Mamma för vet ni vad? Mamma och Peder (Mammas Sambo) har betällt en resa till Turkiet nästa år den 25 Maj men Peders släkt, hur roligt kommer inte det bli? Det var riktigt länge sedan jag var utomlands så det ska bli riktigt roligt att åka dit. Men nu har jag faktiskt ingeting mer att säga mer än att jag ska kolla på IDOL nu vid 20.00.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0