Pan Pizza

Sitter just nu och äter en Pan Pizza och ska snart gå och plugga på Spanska glosorna men jag kan redan dom men jag vill plugga ändå så jag inte glömmer bort dom. Och sen är jag ju lite trög och glömmer vilka sidor man skulle läsa i Biologin boken och så glömde jag min antecknings bok i skolan också men det är lugnt , får vi hoppas för provet är nästa vecka på Onsdagen men jag måste börja plugga ändå så jag får plugga jätte mycket imorgon och på Torsdag och varje dag som sagt. Kom hem från skolan för tjugo minuter sen ungefär och när jag kom hem packade jag upp skolväskan och fixade lite gran och sen gick jag och varmde en Pan Pizza till mig så sitter och äter det just nu, mumsigt är det. Skolan var en massa kul idag, det är det alltid nu för tiden och det är ju bra eller hur? Men nu ska jag äta upp det sista av Pan Pizzan så hörs vi sen.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: =)

Lever du på pan pizza, smaka crandiosa mini pizza

i stället mycket godare

2010-10-05 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0