Packnings-Dags

Kom hem för en halv timme sen ungefär och när jag kom hem packade jag upp skolväskan och sen så hade Tyra och Mamma bakat bullar så jag åt det och drack juice, mumsigt. Skolan har gått väldigt snabbt och bra idag. Wilma och jag jobbade klart G och VG OCH MVG delen på svenskan så nu är det klart så det är skönt. Och sen hade vi ett test i Historian och jag kunde alla frågor, skönt det. Dom andra lektionerna var inte något specielt var bara helt vanliga lektioner. Innan idag på morgonen så kom Mamma fram till mig och gav mig min Frida-Tidning och ett paket och jag avslöjar sen vad det var i paketet. Men nu ska jag gå upp och packa till Danmark och sen efter det ska jag plugga biologi. Så vi hörs efter det.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0