Nu Ska Jag Läsa Biologi(Y)

Nu så har jag borstat mina tänder och fixat mig för kvällen så nu ska jag bara gå ner och hämta min biologi bok och läsa i den innan jag somnar. Hoppas att ni har haft en mysig söndag. Även ifall jag inte har hittat på så mycket idag så har denna dagen varit riktigt bra ändå, det har varit än lugn och skön dag och allt har varit rent ut sagt jätte bra. Jag tänkte bara säga vad jag ska göra nu på Onsdag för jag har en hel del att göra på den dagen så jag berättar det nu: Först så kommer jag att gå upp vid 07.00 och fixa mig lite och så, sen kommer jag att vara i skolan från 08.45-14.00. Sen direkt efter skolan kommer jag och Mamma åka in till Växjö och när vi kommer dit kommer jag att vara på Bupp till 16.00 sen kommer vi att åka till H&M och köpa en mys-dress till mig och sen åker vi hem och då ska jag ta kort på det jag köpte och sen kommer jag att packa i det sista till Danmark, sen ska jag ha mitt mini spa med ansikts mask osv och sen ska städa mitt rum och välja kläder till morgon dagen och sen ska jag fixa och dona. Låter det som jag har en hel del saker att göra? Ja, det tycker jag att det låter som. Men nu har jag berättat allt jag skulle så vi ses imorgon.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0