◊Nu Så Orkar Jag Inte Vara På Datorn Mera◊

Nu så har jag tagit på mig min pyjamas och borstat mina tänder och gjort mig i ordning för kvällen. Innan så kollade jag på IDOL men jag kollade inte på hela för jag kännde inte för att sitta och kolla på tv:e så jag gick upp på mitt rum och fundarade lite hur jag vill ha det i mitt nya rum i Vetlanda och hur vad jag ska ta med mig till Danmark och hur mycket jag längtar till den 25 maj för då ska vi åka till Turkiet och vara där i 8 dagar. Åh, jag tror att jag längtar ihjäl mig för det var ett tag sen jag var utomlands. Det var någ 5-6 år sen. Så nu känner jag att jag vill komma bort ett tag och bara ligga och chilla hela dagarna. Och jag har bestämt att jag inte ska blogga den veckan, men jag kommer nog gå till ett internet café och läsa allas bloggar och vara på Facebook och radera mina mail. För den veckan ska vara helt blogg fri och så ska jag bara använda min mobil till att ta kort med ifall jag inte har köpt en kamera för det kanske jag ska köpa för mina pengar som är kvar. Eller så ska jag önska mig det i julklapp eller pengar så jag kan köpa mig en. Men nu ska jag lägga mig i min säng och läsa min Julia-Tidning som kom idag. Jag har tagit kort på den men den bilden kommer att komma upp här på bloggen imorgon så kolla det då. Hoppas att ni har haft en bra och skön Fredag.

/Julia ♥


DENNA VILL JAG HELST HA! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0