Nu Så Är Jag Hemma:D

Nu så har jag läst allas bloggar, packat upp min resväska, tagit på mig pyjamas, borstat tänderna, fixat mig för kvällen och kollat lite på tv:en så nu kan jag entligen blogga. Kom hem för två timmar sedan ungefär och resan har gått rättså snabbt för jag sov nästan hela vägen så då går det ju rättså snabbt. Idag så vaknade jag och Jossan vid halv nio och gick upp och började fixa i ordning för vid 10.00 skulle man lämna stugan så då fick vi gå upp och börja städa och fixa i ordning och äta frukost. Sen så gick vi och spelade lite spel och sen så åkte vi till båten och tog den till Tyskland och stannade där och gick och var där lite och köpte lite godis och sånt. Sen så åkte vi tillbaka till Danmark och tog bilen och körde hem till Sverige. Så jag har varit i tre länder idag, Sverige, Danmark och Tyskland. Sen när vi kom hem så packade jag upp min väska och fixade i ordning och sen så gick jag och satt mig här. Ska snart ladda upp alla mina bilder här på datorn så ni kan få se dom. Men jag har inte tagit så många men några har jag tagit i alla fall. Sitter just nu och kollar på Titanic men den är snart slut så efter den ska jag nog gå upp och lägga mig och kolla på lite tv:e sen så ska jag gå och lägga mig. Och inatt sover jag hos Mamma också så jag åker till Pappa imorgon after the school. Men detta får bli det sista inlägget som jag skriver så mycket på så vi hörs imorgon bloggläsare hoppas att ni har haft en bra dag.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0