Nu Mår Jag Bra:]

Nu så har jag precis kollat klart på Halv Åtta Hos Mig och kollar nu på Grannfäjden eller hur det stavas. Innan så pluggade jag till Matte Provet och så övade jag på Veckan´s ord och Spanska Glosorna med så nu kan jag alla ord och glosor och jag kan en hel del i matten också ska fråga min Matte lärare imorgon om det som jag inte kan och så. Innan så var jag uppe hos Mamma och hämtade mitt smink och ett par mjukis byxor och sen så var jag ute i den friska luften lite också sen så gick jag hem till Pappsen. Skolan gick väldigt snabbt idag och det brukar Onsdagar vara för vi har bara 4 lektioner på Onsdagar, Samhäll, Matte, Idrott och Biologi. Så det var skön dag. När jag gick hem så regnade det jätte mycket så då fick jag ta mitt söndriga paraply och gå hem med men det gick bra ändå men sen när jag kom hem slängde jag det i soptunnan för jag ska köpa ett nytt paraply som är helt istället som skyddar mera till nästa gång som det regnar. Sen när jag kom hem packade jag upp skolväskan och gympa påsen och sen så fick jag huvudvärk och då gick jag och la mig i soffan och kollade på MTV på MY SWEET SIXTEEN och Made. Sen så valde jag kläder till morgon dagen och fixade lite gran. Men nu ska jag kolla vidare på Grannfäjden sen så kommer jag nog hit och sätter mig igen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0