Nästa: Konsum:]

Innan vid halv fem ungefär så kom Wilma hit till mig och vi spelade monopol och åt chips och dopade det i dipp och det var mysigt det ända tråkiga med det var att jag förlorade hihi men i alla fall. Sen vid 18.00 kom Tova och då gick vi in på datorn och läste lite bloggar och var på Facebook och sen när klockan blev sju skulle Wilma hem och äta och hon sa att hon inte skulle komma tillbaka för hon ville vara hemma sa hon:/ Men sen efter Wilma hade åkt hem så var Tova och jag fortfarande lite till på datorn sen gick vi ner till Konsum och då köpte vi en Ramlösa och en Marabou choklad "Apelsin Krokant" och sen gick vi hem och satt oss framför datorn igen och bloggade och läste lite och sen bloggade jag på min blogg och snart ska vi gå till Konsum och möta Ebba och lite annat trevlig folk och snacka och ha det roligt lite. Skriver sen efter jag har kommit hem och jag hoppas att ni ska få en trevlig kväll.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0