Music On MTV

God Morgon Blogg Läsare!

Steg upp av väckarklockan vid 06.20 och gick upp och bäddade sängen och sen gick jag och fixade mig i ordning för skolan. Jag tror redan att ni vet det men jag har slutat att andvända puder nu för tiden för alltid när jag har haft den så får jag alltid utslag på ena kinden men jag tvättar alltid bort sminket riktigt på kvällen innan jag ska gå och lägga mig så jag tar bara lite puder under mina ögon så påsarna inte ska synas så mycket. Sen så gick jag ner och satt på datorn och tv:en och satt på kanal 75 där MTV är och så lyssnade jag på lite musik och sen läste jag allas bloggar och sen loggade jag in på blogg.se. Idag i skolan kommer vi att börja med Musik, jag är inte så duktig på gitarr så det är inte så roligt att ha musik tycker inte jag i alla fall. Men nu ska jag gå och koka mig en kopp med vanilj teé och bre mig en macka med ost. Hörs sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0