Mitt Mini Spa = Avklarat

Kom hem från skolan för 2 ½ timme sedan ungefär och när jag cyklade hem från skolan körde jag förbi Pappa och hämtade mina bekinisar och ett par mjukus byxor och en väska som jag ska ha med mig till Danmark. Sen så cyklade jag hem till Mamma och packade upp skolväskan och gympa påsen och så ställde jag in cyklen i garaget också. Sen så packade jag lite till Danmark och sen så badade jag och Tyra i badkaret och då tvättade vi våra hår och hade det mysigt och sen så fixade jag mig. Men jag tog ingen ansiktmask eller inpackning för jag orkade inte ha det så jag tog inte det så en annan dag ska jag göra det. Sen så gick jag och tog på mig mjukis kläder och borstade håret och sen gick jag ner och satt mig framför datorn och läste allas bloggar och sen loggade jag in på blogg.se. Ska snart gå upp och packa om min resväska för allt får inte plats så jag ska försöka att göra det lite minde på ett sätt och jag tror att jag vet hur. Provet idag gick SUPER jag är riktigt nöjd med det så nu får vi bara hoppas att jag har alla rätt också. Svarade på alla frågor utan en och sen på en fråga skulle man ge 3 exempel och jag skrev bara två men jag är stolt ändå. Men nu ska jag som sagt gå och packa om min resväska. Men innan jag ska det ska jag logga in på Facebook och radera mina mail.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0