Min Mage Är Helt Full

Min mage är helt full tror jag, ifall jag spänner ut den så går det knappt inte för då gör det ont. Kollade ju på Halv Åtta Hos Mig innan och jag kom på att han hette Johan så jag hejar på Johan och Maria men det går inte så bra för dom, för dom fick 20 poäng igår och det paret som var idag fick 25 poäng men jag hejar på dom ändå hihi. Ska snart gå och fixa det sista innan jag ska gå och lägga mig för idag har jag bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt ska nog gå och lägga mig om tio minuter eller någoting sånt. Imorgon har vi Sov Morgon till 08.45 och jag har ställt klockan på 07.00 så jag får sova 35 minuter längre ungefär och det ska bli jätte skönt. Vi kommer att börja med Samhäll imorgon på morgonen och just nu håller vi på att skriva lite frågor som vi ska ha på ett prov som kommer att komma i December. Sen vid 12.00 tror jag att det var ska det vara någoting med våra Faddrar men jag vet inte vad men efter vi har haft det imorgon så kommer jag att säga sen efter jag har kommit hem från Vetlanda för jag ska ju åka in dit och hämta mitt legetimation. Hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon. Och jag vill bara säga att Jag Älskar mina vänner, ni är helt UNDERBARA!

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Tovalyren

du är underbar du med (L)

loveu! du betyder allt!

2010-10-05 @ 21:47:22
Postat av: Julia (Svar Till Tova)

jag älskardej finaste(L)

2010-10-06 @ 07:48:02
URL: http://juliiawidjestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0