Last Song

Ni vet redan varför att jag inte har bloggat idag men för er som inte vet det så har inte blogg.se funkat så jag har inte kunnat blogga så mycket med nu har jag redan börjat komma igång igen och jag har en hel del saker att berätta faktiskt. Efter jag hade skrivit god morgon inlägget här på bloggen så gick jag in på min data och skulle kolla ifall det gick att gå in på den och blogga och läsa bloggar men inte gick det så jag pratade med Mamma på Facebook och då frågade hon ifall jag ville komma dit upp och äta rostade mackor och dricka vanilj teé och det ville jag så då tog jag på mig mina ytterkläder och cyklade dit. Jag var där uppe i en timme ungefär och sen cyklade jag hem till Pappa igen och borstade mina tänder och fixade mig lite gran och sen skrev Tova ett sms att jag skulle ringa henne så fort som möjligt så då gjorde jag det och då frågade hon ifall vi skulle hitta på någoting ikväll och det vill man ju inte säga nej till så hon och Wilma kommer att komma till mig ikväll mysigt kommer det att bli. Sen så kollade jag på Last Song och det var riktigt bra jag började gråta för den var väldigt sorlig men det filmen rekomenderar jag starkt. Men nu ska jag äta lite mat så skriver sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0