Kvällen Var Helt Underbar♥

Good Morning! :*

Vaknade vid tjugo över åtta idag men jag log kvar i sängen till klockan 9 ungefär. Sen så gick jag ner och åt frukost och jag åt likadan frukost som jag gjorde igår och för er som inte kommer ihåg vad jag åt igår åt jag kaviar mackor och ett glas med multivitamin och det åt jag idag också. Ska snart gå upp och ta på mig lite kläder. Jag kan i alla fall säga att jag ska ha tunika och leggings för det är väldigt fint väder idag, det är 5+ grader och det är ju faktiskt varmt för att vara höst så då får man passa på att vara ute i det fina vädret. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det kanske blir att ringa en kompis eller vara hemma och plugga. Jag får se för vi har ju prov tills på Onsdag och då känner jag att jag vill ha alla rätt på det provet och då måste jag ju plugga så det kanske bara blir att stanna hemma och plugga och ta det lugnt hela dagen. Ikväll ska vi äta tacos i alla fall, mumsigt som alltid och jag är riktigt sugen på tacos för det var ett tag sen jag åt det så det ska bli riktigt gott. Men jag tror att jag har berättat allt som jag skulle så vi hörs sen.

/Julia ♥



Gammal bild från vänster, Tova, Wilma och jag:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0