Kosta Med Julia(L)

God Morgon:]

Vaknade vid halv nio idag och låg kvar i sängen tills klockan blev nio och sen gick jag och fixade mig i ordning lite gran. Gick sedan ner och satt mig här framför datorn och läste allas bloggar och snart ska jag äta frukost och sen ska Julia, Mamma, Tyra och jag åka till Kosta och shoppa loss. Jag kommer att ta kort på det jag köpt när jag har kommit hem och lägga ut här på bloggen så ni får se det. Imorgon blir det att vara hemma hela dagen och plugga, plugga, plugga på Fysik provet och Matte provet och sen har vi dom två proven på Torsdagen. Håll tummarna för mig att det går bra. Men nu måste jag ladda upp dagens outfit på datorn ifall jag ska hinna göra det så vi hörs sen efter Kosta mina söta bloggläsare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0