Korv Med Bröd:>

Nu så har jag duschat och gjort mig ren och fräsch och så har jag läst i Frida-Tidningen att man ska andväna inpackning minst 1-2 gånger i veckan och jag har gjort det idag och jag ska göra det på Onsdag med så jag ska göra det två gånger i veckan för jag vill verkligen inte att mitt hår ska bli slitet och fult för jag vill hellre har det vårdat och fint eller vad säger ni? Mitt nagellack håller på att gå bort och så tycker jag det är onödigt att måla på nytt nu när jag ska åka till Danmark och bada hela dagarna för då åker det ju bara bort igen så jag kommer att måla om dom sen efter jag har kommit hem från Danmark. Ikväll ska vi äta korv med bröd, mums kommer det att bli för det var länge sedan jag åt. Men nu ska jag läsa biologi. Hörs!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0