Kärlek♥

God Morgon Sötnosar(L)

Vaknade av väckarklockan vid 06.20 och gick upp och bäddade min säng och började fixa mig i ordning för den näst sista dagen på skolan för veckan och outfiten kommer ni att få se efter detta inlägget, som ni alltid bruka få göra. Sitter just nu och dricker vanilj teé men det är snart slut så ska snart lägga i två bröd i bröd rosten och dricka ett glas Multivitamin juice. Har ingeting att berätta tror jag bara att idag har jag leggings på mig och det är kallt ute idag men jag har bestämt mig att jag vill ha leggings på mig så då får jag bita ihop och gå med det även ifall jag fyser för ifall man vill vara fin får man lida pin. Men nu så ska jag lägga ut Dagens Outfit och lite sånt så jag hinner det innan jag ska gå iväg to the school.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0