Just Nu...

Sitter jag och lyssnar på Gubben I Lådan och kollar på MTV och just nu är det Cribs. Innan så åt jag Tacos och myste och hade det allmänt gott och trevligt med Mamma, Tyra och jag. För Mammas sambo jobbade och min bror Alexander tränade hockey så det blev en tjejkväll och det var mysigt. Efter vi hade ätit Tacos hade Mamma tänt i brasa så då tog jag en sakosäk och tog med mig en H&M katalog och en Ellos katalog och så satt jag där och varmade mig och hade det über mysigt. Ska snart gå ner och göra mig en kopp med vanilj teé och sen gå och lägga mig i min säng och läsa i min nya Julia-Tidning som jag fick idag. Men nu så orkar jag faktiskt inte skriva mer och jag har ingeting roligt att berätta heller så vi hörs sen.

/Julia ♥



THE HILLS, VÄRLDENS BÄSTA PROGRAM ELLER DET SLÅR INTE ANDRA AVENYN:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0