JUNO

¡Buenos Días!

Vaknade vid 09.00 idag och låg kvar i sängen och tittade på en film som gick på tv:en och den var faktikt rättså bra men jag kom inte ihåg vad det hette. Efter jag hade stigit ur sängen gick jag och tvättade mig i ansiktet och borstade mitt hår. Gick sedan ner och kollade på Ronja Rövadotter med Tyra och det är ett bra program faktiskt så det programet blir man aldrig för gammal för. Sen så åt jag en rejäl frukost med familjen och sen gick jag och satt mig här. Igår så kollade jag på en film till klockan blev 23.30 och filmen hette: JUNO och den var riktigt bra så den rekomenderar jag varmt. Sen efter jag hade kollat klart på filmen så läste jag i Fysik boken så nu har jag läst alla sidor i den. Vi ska läsa från 97-117 så det är skönt att jag har det gjort men jag ska läsa alla sidor två gånger till innan det blir torsdag och vi ska ha provet. Och så kan jag allas TDS-Frågor (Testa Dig Själv) och så ska jag bara öva in ett papper i huvudet också så kan jag den sen. Idag ska jag bara plugga och ta det lugnt och så ska jag ta ett varm bad sen också och ligga och ta det lugnt och läsa i min nya Julia-Tidning. Och sen i eftermiddag ska vi fika på Äppelpaj riktigt mumsigt. Så detta kommer att bli en mysig dag tycker jag även om jag inte ska hitta på någoting särskilt. Men nu har jag berättat allt så vi hörs sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0