Julia-Tidningen = Ut Läst:}

Nu så har jag läst ut min Julia-Tidning så nu ska jag bara vänta tills jag får hem min Frida-Tidning. Hoppas jag får hem den innan vi ska åka till Danmark så jag har någoting att läsa på kvällarna ifall jag inte ligger och skrattar med Julia och Jossan hihi. Jag hittade inget block på mitt rum innan när jag skulle skriva min packnings-Lista för jag har tagit med mig mitt block till skolan så det ligger i mitt skåp just nu, men jag ska fråga Mamma och fråga ifall hon har något block jag kan skriva i och sen lägga ut här på bloggen. Så nu ska jag fråga Mamma och varma mig en kopp med vanilj teé och gå upp på mitt rum och skriva och dricka teé, mysigt. Och sen ska jag ta på mig lite myskläder och lägga mig framför tv:en och se ifall det är någon bra film som man kan ligga och kolla på. Min lillasyster är sjuk också så henne kan man inte hitta på någoting roligt med. Som t.ex: gå ut och gå, gå till brunsparken, leka med hennes klosar eller någoting för vad gör man inte för sin syster så hon får det roligt? Men vi hörs sen så får ni se min packnings-lista till Danmark!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0