Jag Älskar Mina Underbara Vänner!

Nu så har jag packat klart allt som gäller kläder och sånt så nu har jag bara tandborsten och min hår borste kvar sen så är jag entligen Färdig att åka till Danmark. Ska snart äta lite mat, kyckling och kladd ris och bearnes sås riktigt mumsigt. Och så har jag valt vad för kläder jag ska ha på mig imorgon och så har jag städat mitt rum och fixat allting. Jag kommer att lägga ut outfiten imorgon innan vi åker tror jag men ifall jag inte hinner det så vet ni det. Men jag tror att jag kommer att hinna det för vi ska åka vid klockan 07.00 på morgonen så då kommer jag att gå upp vid 06.00 och vi ska äta frukost på vägen så vi äter det inte hemma så jag har ju redan valt vad för kläder jag ska ha på mig och jag ska inte sminka mig eller något så jag ska bara klä på mig kläder och sen gå in på datorn då. Men ifall jag inte orkar gå in på datorn så vet ni ifall varför jag inte gör det. Jossan kommer nog att ta med sig sin dator till Danmark så några inlägg kommer det att bli i alla fall. Och på Lördagen där ska vi gå ut och äta på resturang MYS kommer det här att bli, längtar så mycket. Och på vägen dit ner ska jag kolla på Sex And The City 2 så då får jag se den. Men nu så har jag berättat allt så vi hörs sen efter jag har ätit och lite så. Ska göra en Hiss och Diss sen också.

/Julia ♥



Hoppas att ni vet om att ni är helt underbara!


Kommentarer
Postat av: jossaan :)

älskar dig ! :)<3

2010-10-13 @ 18:25:35
URL: http://jossefiness.blogg.se/
Postat av: teesseeh :)

älskar er:) !<3

2010-10-13 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0