Inget Smink Idag(A)

God Morgon Allihopa:}

Steg upp av väckarklockan som jag alltid brukar göra vid 06.20 och gick upp och bäddade sängen och fixade i mitt rum lite. Gick sedan och gjorde mig i ordning men jag hade glömt min nessisär hemma hos Mamma så inget smink för mig idag inte. Sen så tog jag kort på min outfit och så plattade jag mitt hår. Sen så startade jag datorn och läste allas bloggar och sen så loggade jag in på min. Ska snart gå och äta frukost men först ska jag skriva klart detta inlägget och så ska jag logga in på Facebook och MSN också. Idag så kommer vi att börja med Spanska sen har vi syslöjd i 2 timmar sen så har vi lunch sen kommer jag inte ihåg mer. Men jag tror att jag har berättat allt som hade hänt nu på morgonen så vi hörs efter skolan.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0