Ingen Maskara Idag:}

God Morgon På Er:]


Steg upp vid 06.20 och gick upp och började fixa mig till skolan. När jag skulle sminka mig så märkte jag att jag inte ville ha maskara på mig för att jag är väldigt trött idag så inget maskara för mig idag, rätt skönt faktiskt. Efter jag hade sminkat mig med puder och läppglans gick jag och tog kort på min Outfit och sen la jag i det sista i resväskan och sen gick jag ner till tvättstugan och la i mitt nattlinne och mina raggsockor så dom blir tvättade tills jag kommer nästa vecka igen. Idag efter skolan ska jag först hem till Mamma och packa upp skolväskan och säga hejdå till Tyra och Mammsen och sen ska jag cykla till Pappsen och först när jag kommer dit ska jag packa upp resväskan och fixa i ordning i mitt rum. Sen ska jag blogga och sen ska jag duscha och göra mig fräsch och sen får vi se vad kvällen erbjuder, jag har ingeting bestämmt än så det kan bli lite vad som hälst. Idag i skolan kommer vi att börja med KF-Tid och sen idrott och jag vet inte vad det är för idrott men det berättar jag sen. Och sen Engelska, lunch, ÄÖ och sist bild och så slutar skolan för denna veckan riktigt snabbt har det gott. Men nu har jag ingeting mer att säga bara att jag hoppas att ni får en bra Fredag.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0