Inga Mera Morgon-Inlägg

Kom hem från skolan för ett tag sen och när jag kom hem fick jag plötsligt ont i magen så jag satt mig i soffan och pluggade och så packade jag upp min skol väska sen efter magvärken hade gått över. Gick sedan och pluggade lite till och sen gick jag och satt mig här och läste alla 15 bloggar och sen så bloggade jag själv. Skolan har varit väldigt slapp idag med. Hade först musik och idag skulle vi sjunga för Anders som våran musik lärare heter och så skulle man sjunga den låt som jag, Jossan och Wilma hade övat på och så sjung vi Vem Kan Segla För Utom Vind för Anders tillsammans och vi fick MVG riktigt stolt är jag över det för jag är faktiskt inte så duktig på att sjunga. Sen hade vi Geografi och då berättade bara Ingmar en historia så det blev inget jobbande så det var slapp. Sen hade vi Engelska och då skrev vi lite i Engelska boken och läste lite och lyssnade på något band. Sen hade vi lunch och det var köttbullar, potatis och brunsås och det var riktigt gott. Sen hade vi ÄÖ och då övade jag bara på matten och sist hade vi Spanska och då skulle man översätta en text men jag hann inte riktigt klart så jag ska göra klart det imorgon istället. Ska snart äta lite pannkakor och sen ska jag fortsätta att Plugga som vanligt. Pluggning är min fritid nu för tiden. När man gick i 6:an så kunde man va med vänner efter skolan men det kan man ju inte längre för nu består fritiden av PLUGGNING! Men nu ska jag hitta på någoting annat här på datorn så vi hörs senare mina söta bloggläsare.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

Gillar dian morgon inlägg ju :)

inte sluta med det :P

2010-10-27 @ 08:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0