Inga Mer Google Bilder!

Har nyss ätit Blåbärs Paj och ska snart gå upp och plugga lite gran och sen ska välja kläder tills morgon dagen och fixa i ordning tills imorgon och sen ska jag sätta mig i soffan och ta det lugnt och chilla lite och se ifall det är någon bra film som går på tv:en. Vi åt blåbärs paj istället för äppel paj innan och det tyckte jag var bättre för jag tycker mycket mer om blåbärs paj än äppel paj så det var riktigt mumsigt. Har också bytt design här på bloggen hoppas att ni tyckte den var fin. Men jag tror att jag ska fråga någon ifall någon vill fixa en blogg design till mig så det blir mycket roligare att läsa min blogg. Men nu ska jag plugga så vi hörs nog sen men ifall vi inte gör det så är det för att jag inte orkar vara på datorn så ifall vi inte hörs mer så önskar jag er en mysig kväll så hörs vi imorgon ifall vi inte hörs mer ikväll. Så godnatt för tillfället.

/Julia ♥



En Härlig Bild Från I Sommras:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0