I Can't Find My Way Home Anymore

För det första vill jag säga förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hade ingen lust att sitta framför datorn men jag kan berätta vad jag gjorde istället för att sitta på datorn. Igår så sov jag över med Julia och egentligen skulle Jossan också var med men hon skulle till sin Mormor och Morfar. Men först när jag kom till Julia så var vi på datorn och letade efter en jacka till Julia och sen så kollade vi på tv:e och sen så gick vi en runda på byn med Julia's storasyster Mathilda och det var riktigt mysigt. Efter vi hade gått en runda och gått förbi mig så jag kunde hämta mina sov saker så gick vi till Konsum så köpte vi lite godis till kvällen. Och när jag kollade vilka Marabou choklader det fanns så hade det kommit en ny och den har jag tagit kort på så den kommer att komma upp sen på bild här på bloggen. Sen så kollade vi på IDOL och såg vem som åkte ut och det var blev David. Sen så kollade vi en film. Ireene Huss tror jag att det stavas men jag hade sätt den innan men det är riktigt bra ändå så det gör ingeting att kolla på igen. Sen så gick vi och la oss vid 12 tiden ungefär och vaknade vid 8 tiden idag. Vid 11 tiden skulle Julia till Växjö och hon frågade om jag ville följa med men jag orkade inte för jag hade lite ont i huvudet. När jag kom hem packade jag upp och sen så packade jag till Johanna och sen så hoppade jag in i duschen och sen så satt jag mig här. Men nu så blev detta inlägget långt så vi hörs sen efter jag har ätit våfflor. Hoppas att ni hade en bra fredag igår och att lördagen blir bra.

/Julia ♥



Så jag köpte Coca colan men inte Marabou chokladen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0