Höst Lov:*

God Morgon På Er:*

Steg upp av väckarklockan vid 06.20 men jag skulle hällre vilja ligga kvar i sängen och sova ut för det har jag inte riktigt fått göra i Danmark även att det var semester för min kära lillasyster Tyra gå ju upp vid åtta tiden och då är det rättså svårt att sova, men jag får vänta tills helgen och snart har vi Höst Lov och det är bara denna veckan och nästa vecka sen så har vi höst lov i en vecka = riktigt skönt. Gick upp och bäddade sängen och började fixa mig i ordning för skolan och outfiten kommer ni att få se efter detta inlägget. Sen efter skolan så kommer jag att först åka hem till Mamma och packa upp skolväskan och så sen så kommer jag att ta min resväska och cykla ner till Pappa och sen packa upp den och fixa lite så jag kommer att blogga sen efter jag är klar med det. Idag i skolan så kommer vi att börja med musik, geografi, engelska [Redovisning], ÄÖ, spanska. Men nu ska jag gå och äta frukost så vi hörs sen efter skolan.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0