History

Nu så har jag nyss ätit lite mat och innan så packade jag upp resväskan och städade och fixade i ordning lite i mitt rum och så läste jag klart Historia Läxan också för den ska vara klar tills imorgon så då är det ju bra att ha det gjort så nu är det klart så det är skönt och bra. Skolan var riktigt rolig idag allt bara flöt på och lektionerna var väldigt roliga så det var roligt. På musiken så spelade jag och Wilma och Jossan våran låt och sen så spelade vi med hela klassen och så lyssnade vi på lite musik också. Sen så hade vi Geografi och dom som var klara med ett papper fick jobba med någoting annat och då frågade vi Ingmar som han heter ifall vi fick gå ut och sätta oss i koridoren och sitta där ute och prata lite och så och då fick vi det så då satt vi där ute i en halv timme ungefär sen dom sista 10 minutrena fick vi gå in så skulle vi ha genomgång på ett papper och jag hade bara några fel men det suddade jag bara bort och skrev till det rätta svaret. Sen så hade vi Engelska och då hade vi våran Redovisning och det gick väl rättså bra. Sa bara lite fel men det gör väl inte så mycket får bara hoppas att jag får ett bra omdöme om det. Sen så hade vi lunch och då var det Tacos, riktigt gott var det. Sen så hade vi ÄÖ och då gick vi till musiken och spelade in en låt med våra instrument som vi hade gjort och det blev väldigt bra faktiskt. Sen sista lektionen hade vi Spanska och då fick vi vara inne på datorn och köra några spel på Spanska. Så dagen har varit väldigt lugn och skön. Ikväll blir det att kolla på Halv Åtta Hos Mig och dricka vanilj teé till det och bara ta det lugnt och ha det skönt. Men nu ska jag gå upp till Mamma och pröva ett par skor som var för små till henne. Så jag skriver sen efter jag har kommit hem från Mammsen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0