Hellenius Hörna

Innan så badade jag och det var riktigt skönt. Jag låg nog i badkaret i en timme tror jag och så läste jag ut min Julia-Tidning också så nu har jag ingeting att läsa på kvällarna. Eller jo det har jag nog, min Fysik bok. Kanske inte så roligt att läsa men jag måste ifall jag vill ha alla rätt på provet. Efter jag hade badat tog jag på mig mjukis kläder och borstade mitt hår och smörjde in mina torra händer och armar med body lotion och mitt ansikte med min nya ansikt kräm som jag fick av mamma igår och den är riktigt bra. Sen så gick jag ner och satt mig framför datorn och läste allas bloggar och sen så loggade jag in på blogg.se. Min mamma och min lillasyster Tyra är och badar i Hälsans Hus så efter dom har kommit hem ska vi äta mat sen ska vi äta Äppelpaj och ha det gott. Men nu ska jag kolla vidare på Hellenius Hörs så vi hörs sen.

/Julia ♥



Så Här Såg Det Ut Innan Jag Hoppade I Badkaret Och Slappnade Av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0