Hallongrottor^^

Kom hem från Kosta för någon timme sedan ungefär och jag hittade inte alls så mycket som jag hade skrivit upp här på bloggen. Ni har nog redan sätt vad jag har köpt så det var det ända som jag hittade så på Onsdag nästa vecka ska jag åka till Växjö med tjejerna och shoppa, äta på china resturang och bada i äventyrs badet så då får jag kolla ifall jag hittar det jag skulle köpa. Julia följde som sagt med till Kosta idag och då blev det mycket roligare och vi tog en god fika också. Varsin hallongrotta och ett glas läsk. Jag drack Fanta och Julia Sprite, riktigt mymsigt var det. Sen innan vi åkte hem så gick vi till Godis affären och jag köpte polkagrisar för det var jag riktigt sugen på. När vi kom hem kollade vi på lite tv:e sen gick jag upp och tog kort på mina saker och sen la jag in det i min gaderob och sånt och sen gick vi och satt oss framför datorn och läste lite bloggar och sen loggade jag in här. Men nu ska jag inte vara på datorn utan hitta på någoting med Julia så vi hörs senare ikväll istället. Hoppas att ni har haft en bra och mysig Lördag.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0