•Gud Vad Det Är Kallt•

God Morgon Blog Readers(Y)

Steg upp vid 06.20 och bäddade sängen och fixade mig i ordning, vi kör på inget smink idag till skolan för jag är väldigt trött, tror att det blev lite för sent igår men man får skylla sig själv ifall man sitter för länge på the computer. Outfiten kommer ni självklart att få se efter detta inlägget. Usch det är verkligen jätte kallt ute idag. Och jag hade tagit fram leggings och tunika men nae, det får man ha på sommaren nu. Så sitter här framför datorn nu med ett täcke och fryser fortfarande och vanilj teé:t är slut för igår när Pappa skulle åka och köpa det så var det slut i affären också men Pappa ska åka och kolla ifall det finns idag [Hoppas] på det så jag kan varma min hals för jag har fortfarande lite ont i den men min mage är i alla fall bättre skönt det. Men nu ska jag göra frukost till mig. Hoppas att ni får en skön dag i skolan/jobbet.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0