Got2b = Luktar Riktigt Gott 10 Poängare För Det

Nu så är Bode Söker Fru slut så nu ska jag gå och borsta mina tänder och smörja in mig med body lotion och ta Läppsyl på mina läppar och sen gå och krypa ner mig under täcket och sova tills klockan slår 06.20 och sen blir det att gå till skolan och börja med Fysik i 2 timmar = inte kul. Men man får bita ihop och köra på för allt i livet är inte alltid roligt eller hur? Hoppas att ni har haft en skön och mysig dag så hörs vi imorgon kära blogg läsare. Imorgon ska jag nog va med Wilma också och göra våran Engelska Uppgift och vi forskar ju om Taylor Swift så vi ska ta ut lite fakta om henne och sånt. Men nu ska jag sova godnatt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0