Förlåt:/

Förlåt för att jag inte bloggade innan men efter skolan så cyklade jag först hem och packade upp väskan och sen så gick jag direkt hem till Julia och där var även Jossan och först när jag kom så kollade vi lite på tv:e och sen så skulle vi baka kladdkaka men vi hade inga ägg så vi fick cykla ner och köpa det och då köpte vi lite smått och gott till oss själva också hihi. Sen så gick vi hem och bakade och den blev riktigt god och bra så efter vi hade ätit så gick vi upp och lyssnade på lite musik och försökte att tända en brasa men det gick ju inte så bra hihi. Ska snart gå hem tror jag för vid halv åtta ska jag kolla på Halv Åtta Hos Mig för det får man ju inte glömma. Och tack Tova för den fina veckan du gjorde till mig den blev riktigt bra jag älskar dig finaste♥ Men nu tror jag att jag har berättat allt som jag hade på hjärtat så vi ses när jag har kommit hem.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0