Film Kväll Med Tjejerna Tonight:D

God Morgon Bloggen:*

Vaknade vid tjugo över nio idag och låg kvar till 10 för Tyra kom upp och kröp under mitt täcke och medans hon kollade på lite tv:e låg jag och läste min Julia-Tidning och det var så mysigt så då log jag kvar ett tag till innan jag gick upp och bäddade sängen och började fixa mig lite gran. Sen så gick Tyra och jag ner och åt frukost och sen gick jag och satt mig här. Ikväll ska jag och tjejorna ha filmkväll och det kommer att bli fruktansvärt roligt får vi hoppas och det tror jag att det kommer att bli också. Innan filmkvällen ska jag har hunnit: Duscha, pluggat, fixat mig i ordning, bloggat. Jag blev väldigt nöjd med mina naglar igår och så har jag bestämt att på julafton ska jag ha rött nagellack och sen måla på mitt vita graffiti nails det kommer att bli snyggt. Men nu ska jag logga in på Facebook och radera mina mail så det är gjort. Hörs sen.

/Julia ♥



Detta åt jag till frukost↑ Två kaviar mackor och ett glas med multivitamin i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0