Film I Glasriket!

Nu så har jag hunnit med att duscha och varit uppe hos min mamma och hämtat min bikini som jag ska ha ikväll när vi ska bada i badtunnan mysigt kommer det att bli. Så nu har jag packat i det sista till Johanna och tagit fram pengarna och så har jag dammsugit mitt rum och tänt levande ljus. Så nu luktar mitt rum fräscht och är hur mysigt som helst. Skulle sätta på musik också men min radio funkade inte. Eller jo den funkade men den pep hela tiden så då fick jag stänga av den. I skolan i fredags så fick vi en biljett som man fick 50% på en bio biljett så det kostar 40:- nu och innan kostar det 80:- så det är ju lite skillnad. Men nu så ska jag kolla på My Sweet Sixteen på MTV så vi hörs sen när jag orkar blogga alltså blir det rättså snart.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0